Zwroty i reklamacje

1) Wszelkie informacje dotyczące zwrotów i reklamacji znajdziesz w naszym regulaminie w pkt 6 - 8


2) Styropian i pozostałe produkty wykonywane na zamówienie (takie jak produkty z mieszalnika czy XPS) nie podlegają zwrotom. Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi w kwestii obmiaru i zamawianie odpowiedniej  ilości w/w towarów.


3) Reklamacja uszkodzonych przesyłek dostarczanych firmą kurierską:

   a) Uszkodzenie towaru jest widoczne w momencie odbioru przesyłki przy kurierze:

  • Odmawiamy odbioru z powodu uszkodzenia przesyłki. Prosimy dopilnować adnotacji o powodzie odmowy przyjęcia na liście przewozowym.   
  • Przesyłamy wiadomość oraz kopię dokumentów na kontakt@styro24.pl, prosimy o adnotację w temacie wiadomości - " Reklamacja przesyłki "
  • Styro24 wyśle niezwłocznie nowy towar lub po otrzymaniu przesyłki zwróci środki zgodnie z wybraną przez nas opcją.

   b) Kurier zostawił przesyłkę, nie mieliśmy możliwości stwierdzenia uszkodzenia w momencie odbioru: 

  • Podstawą do reklamacji jest protokół szkody. Ważne, żeby wypełnić protokół w dniu otrzymania przesyłki na stronie internetowej firmy kurierskiej.  
  • Przesyłamy wiadomość oraz kopię dokumentów na kontakt@styro24.pl, prosimy o adnotację w temacie wiadomości - " Reklamacja przesyłki "
  • Styro24 wyśle niezwłocznie nowy towar  lub zwróci środki zgodnie z wybraną przez nas opcją po otrzymaniu przesyłki .