Zwroty i reklamacje
1) Wszelkie informacje dotyczące zwrotów i reklamacji znajdziesz w naszym regulaminie w pkt 6 - 82) Styropian i pozostałe produkty wykonywane na zamówienie (takie jak produkty z mieszalnika czy XPS) nie podlegają zwrotom. Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi w kwestii obmiaru i zamawianie odpowiedniej ilości w/w towarów.
3) Reklamacja uszkodzonych przesyłek dostarczanych firmą kurierską:
a) Uszkodzenie towaru jest widoczne w momencie odbioru przesyłki przy kurierze:
- Odmawiamy odbioru z powodu uszkodzenia przesyłki. Prosimy dopilnować adnotacji o powodzie odmowy przyjęcia na liście przewozowym.
- Przesyłamy wiadomość oraz kopię dokumentów na kontakt@styro24.pl, prosimy o adnotację w temacie wiadomości - " Reklamacja przesyłki "
- Styro24 wyśle niezwłocznie nowy towar lub po otrzymaniu przesyłki zwróci środki zgodnie z wybraną przez nas opcją.
b) Kurier zostawił przesyłkę, nie mieliśmy możliwości stwierdzenia uszkodzenia w momencie odbioru:
- Podstawą do reklamacji jest protokół szkody. Ważne, żeby wypełnić protokół w dniu otrzymania przesyłki na stronie internetowej firmy kurierskiej.
- Przesyłamy wiadomość oraz kopię dokumentów na kontakt@styro24.pl, prosimy o adnotację w temacie wiadomości - " Reklamacja przesyłki "
- Styro24 wyśle niezwłocznie nowy towar lub zwróci środki zgodnie z wybraną przez nas opcją po otrzymaniu przesyłki .